Ensamma hemma!


Lite trött och sliten efter dagen!

Snart är det midnatt och har inte somnat än, ovanligt! Brukar vara död redan vid kl 20 på kvällarna.
Är nog lite pigg efter att ha åkt hem från mina föräldrar strax innan 23. Melle var pigg ett tag efter hemkomsten men somnade för en liten stund sen så gott i sin säng. Han har sovit lite till och från under kvällen, vilket varit skönt. Det har hållig gnälligheten på avstånd!
Älsklingen har inte kommit hem än. Vet inte när han kommer heller men det ger mig mer plats i sängen att bre ut mig på. Men om jag ska vara ärlig är det mysigare att ha honom här ♥ Får se om jag är vaken när han väl dyker upp!? Borde egentligen sova. Ska hem tiill Melles farmor imorgon på middag och lite fix. Kan ju inte sitta och vara trött då. Men får vi bara sova bra inatt ska det nog inte vara några problem.

Säger nu godnatt till er och kryper ner under täcket och vilar ögonen en stund på tvn. Något borde det finnas att somna till!?
Sweet dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback