Farväl januari!

Sista dagen på 2010 års första månad. Någon mer än jag som tyckte att den gick väldigt fort?? Men vilken månad det har varit! En riktig vintrig och vit månad. Den vintrigaste på många många år.
Tyvärr ser det ut som om vi kommer gå in i februari med exakt samma väder. Ännu mer snö har fallit under eftermiddagen och kvällen. Är ärligt talad lite trött på all denna snö. Hur kommer det bli när våren sakta börjar attt komma??!! Vi kommer ju stå under vatten i det här landet.
Nej, hoppas att under februari månad så börjar det sakta att vända. Hämtade ut lite vårkläder idag på "posten". Blir ju sugen på att börja använda det men tyvärr får det åka in i garderoben och vänta på "rätt tid" =)
Hade hoppats på att min baddräkt skulle ha kommit men inte då. Har jag tur så hinner jag hämta ut den imorgon innan vi ska iväg. Kollade upp på nätet var den befann sig och det ser ut som den ska komma hit imorgon. Men när det vet jag inte.
Något som jag däremot kan börja använda redan nu är mitt nya nattlinne. Tunt, skönt och svalt att ha om nätterna nu. Är ingen större fantast i vanliga fall men det här gick bara inte att motstå, så gulligt. Sen att prislappen inte var för hög är bara ett plus i kanten =)


Valde färgen vit...

Snart blir det att krypa ner i sängen och titta lite på tv. Morgondagen bjuder på flera saker. Bla blodprover, mys hemma hos Sofie och barnen men framförallt babysim.
SoV sÖtT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback