Hej mitt vinterland


Kan det bli mycket vackrare än så här på vintern!?

Fick mig två riktigt sköna promenader idag. En från bilfirman efter att jag lämnat in den på morgonen. Och sedan en efter lunch när jag gick och hämtade bilen.
Även om det inte tog mer än ca 15 min att gå från mina föräldrar till bilfirman så räckte det kan jag lova. Det var kallt och friskt ute men man njuter ändå. Men jag hade på mig långkalsonger och tjocka tröjor så jag inte skulle frysa. Det enda jag frös om var näsan ;-)

 
Älskar "virrveln" som jag har på min luva. Gör den lite mer unik än alla andras =)

Melle fick inte följa med på promenaden. Han var kvar och lekte med mormor och morfar. Bäst för honom, inget bra att ha honom ute i den här kylan. Men samtidigt var det skönt att bara lyssna på musik och rensa tankarna. Behöver vi alla ibland!


Är så fint med rimfrosten på träden!

Nu ska vi söva en liten kille här hemma. Han har sovit alldeles för lite idag så vi får se hur det går. Blir annars lite mys innan till Halv åtta hos mig.
Ta hand om er så länge!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback