Home sweet home!

Då var man hemma igen, skönt. Fötterna är trötta och axlarna värker. Får bli lite massage innan jag somnar. Skulle behöva duscha men det tar jag imorgon. Vill inte väcka Melle som sover i rummet brevid. Ibland är han lite lättväckt på kvällrna =)
Var två glada killar som mötte mig i dörren. Den ena lite mer än den andra ;-) Trodde Melle skulle sova men han höll sig nog vaken bara för att vi skulle hinna mysa lite på kvällen. Lillprinsen min! Och gissa och vi myste och busade innan han somnade =)
Fick lagad mat och soffmys när jag kom hem. Precis vad jag längtat efter sen jag gick upp imorse. Snart får det bli en fortsättning i sängen för jag är riktigt trött. Men dagen har varit mer än lyckad på alla sätt =)
Mamma och jag har haft en mysig dag med många fynd, både för stora och små ;-) Hade säker kunnat handla lika mycket till men jag fick lägga band på mig själv.
Bilder kommer under morgondagen. Nu ska jag fixa till mig och sen blir det lite massage  =)

Sov så sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback