Morning!

Pigga och glada är vi i Boda denna morgon =) Vi har sovit som små prinsar allaihopa! Att en bra nattt kan göra så mycket!?
Melle somnade som vanligt igår, en stund efter 20. Och sov riktigt bra inatt, vaknade bara en gång av att han gnällde till i sömnen. Så när jag vaknade strax innan 5.30 höll jag på att trilla ur sängen. Gullungen hade sovit hela natten. Och det betyder ju att även jag och älsklingen fått sovit bra =D
Så vi gav honom lite välling och sedan somnade han om till strax efter 6.30. Då vaknade han av att pappa var uppe och fixade till sig inför jobbet. Och inte kan man klaga på att man får gå upp då. Inte efter SÅ många timmar med sömn =)
Hoppas lite på att även nästa natt kommer att bli bra!? Men samtidigt vet jag att man ska vara försiktigt med det. Inget är säkert med den här lilla killen. Fast vi kan ju håll tummarna lite ;-)

Nu blir det frukost för lillkillen och sen ska vi dammsuga av lite här hemma. Ska försöka ge mig ut på en promenad idag med efter lunch. Måste lägga på lite brev och nu är det ju inte så kallt ute som det har varit. Då kan Melle somnat gott i vagnen.

Äntligen fredag igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback