Off we go

Ska snart åka iväg och möta upp mina föräldrar. Ska bjuda dom på lunch idag. Som ett tack för att dom alltid ställer upp, framförallt med Melle. Aldrig några problem att lämna om honom där om jag behöver springa ner på stan själv. Eller bara komma dit och ta en fika och få koppla av lite.
Idag ska jag få någon timme själv utan Melle på stan. Inget skoj att dra runt på honom i det här ovädret som börjat dra in. Då kan han vara hemma och leka och busa hemma hos dom. Det tycker han är betydligt mycket roligare =)


Mitten på veckan firar vi med lite mys...

Ska snart ta och plocka in skötväska och lite tvätt i bilen innan jag tar Melle. Jobbigt att konka på det samtidigt. Och så ska jag starta upp bilen så den är lite varm tills lillkillen hoppar in. Värsta som finns måste vara en kall bil!?

Hoppas ni får en mysig dag. Passa på och ta en innedag med massa film och mys i soffan!
KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback