På bar gärning...


Melle smygmatas med kaka. Nu finns det som bildbevis ;-)

Under eftermiddagsfikat hemma hos mina föräldrar idag fick Melle smaka lite kaka av mormor. Oftast får han riskaka eller ett Mariekex. Men idag är det lördag och då fick man smaka en liiiiten tugga kaka.


Och så här glad är man efter att ha fått en yoggi och lite kaka. Sötunge ♥

Hade en trevlig lördag med ina föräldrar på IKEA. Blev några förvaringsburkar, såg även kommande lampor till sovrummet. Blev bjuden på mysig lunch med, tack och puss. Både Melle och jag tyckte det var en härlig lördag!

Nu ska en nybadad kille få lite välling i sängen. Så vi håller tummarna för att han sover till finalen av Robinson. Har fixat District 9 också, hoppas verkligen att jag orkar att hålla mig vaken och se den =)

Trevlig lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback