Snart är vi på väg!


Puss och hej från mig!

God morgon! Blir ett tidigt och snabbt inlägg innan det är dags att bege sig.
Har kollat så jag har allt med mig. Vatten är viktigt då man går mycket. Annars kommer väl jag att svimma av ;-) Nu är det bara lite mys med mina underbara killar kvar innan jag ska hoppa in i bilen och åka hem till mamma. Är glad att vi valde att åka buss och inte bil. Hade inte sett fram emot att åka bil i det här väglaget!
Får uppdatera senare ikväll när jag kommit hem. Då får vi se om jag lyckats att göra några mer fynd än väskan ;-)

Önskar er en härlig vintrig lördag!


Kommentarer
sofie säger:

hoppas ni får en fin dag i stora staden. önskar jag kunde följt med!

2010-01-02 | 10:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback