Sönderfrusna??!!

Hej på er vackra bloggisar!

Var ute en snabbis i förrådet när Melle sov för att leta upp mina höga vita krukor jag hade i vardagsrumsfönstret i lägenheten. Blev så glad när jag hittade dom på direkten i en påse nästan rakt framför näsan på mig ☺ Sekunden senare blev jag lite ledsen när jag insåg att båda hade varsin stor spricka. Dom som hade varit så snygga i köksfönsterna.
Eftersom förrådet inte är isolerat så tror jag att dom frusit sönder. Har varit ganska kallt den senaste tiden ☺  Annars gick dom sönder under flytten!? Vilket utav det lär jag aldrig få veta. Bara att det är trist att kanske behöva köpa nya. Kanske blir att ta krukorna jag köpte till julen. Dom är också vita men mycket vidare. Hade velat ha lite högre och smalare. Ja ja, tar med mig en kruka ner till stan efter lunch och ser om jag hittar något som passar annars blir det att leta efter några nya.

Just nu pågår en massa Mellebus härhemma. Han springer runt som en tok med sin gåvagn ☺ Så duktig han har blivit med den. Nu kan han tillochmed vända den ibland men oftast är han lite lat och vill att jag ska komma och hjälpa honom. Då står han med ett stort leende och tittar på mig, min älsklingsunge ♥
Ska snart förbereda lite lunch och hänga tvätten. Passar på att fixa med lite sådant när tid finnes. Har även hunnit med att skriva en inköpslista, mycket mat som måste handlas. Men det får nog bli imorgon!?

 
Att leka med ätpinnar var väldigt roligt igår. Tror han tyckte den var lite skön att tugga på pga tänderna. Båda har nu kommit upp så det är extra kli i munnen. Ska nog gnugga lite flytande alvedon på tandköttet idag. Det ska visst linda och bedöva lite!?

Nej nu ska jag krypa ner på golvet och leka och busa med min lillprins ♥ Han är bara FÖR gosig just nu!
CaRpE dIeM!



Kommentarer
Camilla E Lindström, En mammas dagbok säger:

Åh, skön lek med pinnarna.

De är väl härliga i den åldern, så gosiga.

Har en 9 månaders tös hemma som är så go så man vill äta upp henne.



Ha en skön onsdag

Mvh Camilla

2010-01-20 | 09:52:02
Bloggadress: http://emring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback