Storken idag!

Hej på er i snöovädret!
Helt sjukt mycket snö vi fått dom senaste dagarna! Vårat hus är snart täckt av en snövall =) Så nu är Christian ute och skottar fram små vägar ttill brevlådan och bilen. Vi har ingen lust att pulsa runt i snödrivorna ;-) Men jag tycker det är mysigt med all snö. Är ungefär som om förlorad snö för flera år kommer just i år. Och kul är det för alla barn. Vilket jullov dom har haft!

Vi ska snart åka hem till mina föräldrar och lämna av Melle där. Vi ska nämligen till storken sen och kolla hur det står till med Milton. Vanlig check så det är inget speciellt. Men jag ska däremot ta upp frågan om ett eventuellt kejsarsnitt. Är vanligt att man får besvär med tarmsjukdomen som jag har vid en vanlig förlossning och det är jag INTE intresserad av att få. Nu har jag ju fått i ordning på allt igen och så vill jag ha det! Men vi får helt enkelt se vad min barnmorska säger idag.

Dags att pälsa på sig mössor, jackor, vantar och allt annat som behövs i det här vädret.
Får skriva mer när vi kommit hem och se vad vi fått för info då!
KRAM!


Kommentarer
annica säger:

supersnygg design måste jag säga! lycka till idag !

2010-01-07 | 10:53:32
Bloggadress: http://tokan.devote.se
Tülin säger:





jättefint..men jag saknar den lilla bilden som du hade på Melle på den gamla bakgrunden.. den måste bara vara med...

2010-01-07 | 11:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback