Strike a pose Melvin!

Melle ville gärna visa upp sin fina tröja som han fick igår. Den låg på rean för 50 kr på Zara och var i ett lite tunnare skönare material. Perfekt att ta på dagarna när man busar runt =)


Kolla in så snyggt lillkillen ställde upp sig när han visade sin nya tröja =D En liten blivande modell kanske?!

Kom även hem med lite saker till mig själv. Det mesta köpt på rean!
Blev två koftor från Mango. Är en sucker för koftor. Vet inte hur många som hänger i mina garderober men det är ett par ;-)

 
Den första kommer mycket snart att invigas. Verkar ju inte som om kylan kommer ge med sig!?


Den omtalade väskan. Blev en svart istället för röd. Var mer tegelröd än blodröd, lite synd!

På Zara handlade jag en ny tunnika. I tunnt och svalt material, snygg till våren. Blev även en fodrad tröja till Melle och lite lukta gott till älsklingen.

 
Melles fynd för halva priset är jag mest nöjd med.


Hittade en klänning till sommaren för 200 kr. Kunde inte låta bli att köpa den. Min morot kanske...??

Sen blev det en concealer och läppglans från MAC. En ungsfastform och lite julpynt för halva priset. Men det får ni se någon annan gång.
Nu blir det lite mys i soffan. Melle somnade tidigt i sin säng. Han börjar bli en stor kille nu. 
PUSS & KRAM!


Kommentarer
Tulin säger:





han ser så himla stolt ut :)

Mango och Zara är också mina favorit butiker... du och jag har mycket gemensamt ser jag..jag gillar även Massimo Dotti.

2010-01-04 | 00:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback