Tid för besked?!


Det här beskedet låg i brevlådan igår när vi kom hem.

Att man kan bli glad för så lite. Behövde inte vänta några 4 veckor innan remissen skulle skickas. Det gick ju på 1 vecka bara. Det var skönt!
Den 10 februari hoppas jag på att kunna få ett besked hur det kommer att bli. Ska inte gå dit med den förhoppningen för då lär jag bara bli besviken om jag inte får något svar. Men det är svårt att gå i ovisshet. Vill veta så jag kan börja planera och förebreda mig.
Den här gången ska Christian med. Hos storken var han ju inte med men det var ok. Nu har vi bestämt att vi ska gå dit ihop. Tycker det känns bättre eftersom vi är föräldrar och vill ju samma sak. Enad front helt enkelt!

Tänkte ta en liten sväng på stan nu på förmiddagen innan vi ska åka och hämta älsklingen på jobbet. Tänkte se om dom har något roligt på PoP rean. Tror inte att det är mycket kvar men det kan vara skoj att titta lite.
Äntligen fredag!


Kommentarer
sofie säger:

gud så skönt att det gick fort. hoppas för er skull att det blir som ni vill. vi håller våra tummar hela familjen!

2010-01-22 | 09:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback