Tisdag!

Var mycket intryck igår för vår lille herre. Märktes inatt när han vaknade och var riktigt ledsen. Blev lite välling för att somna om men flera gånger har man vaknat av att han ligger och låter inne i sängen. Har inte behövt gå upp alla gånger eftersom han gör det i sömnen. Tycker synd om honom men det blir nog bättre inatt.
Dock var det en mycket trött kille som somnade i pappas famn under kvällen igår. Sötnosen...

Sitter nu och funderar på om jag ska fara in en sväng till stan idag. Har ett ärende att fixa och imorgon verkar det komma in en mindre snöstorm. Då har jag ingen större lust att ge mig ut.
Vi får se, beror på hur mycket Melle sover nu på förmiddagen. Han är redan nu riktigt trött och ligger i sängen och busar. Han kan inte somna direkt utan måste hålla på att fara runt lite innan han lägger sig ner och sover.
Normalt brukar han inte blå trött förän 9-9.30 på förmiddagarna men det är väl natten och gårdagen som tar ut sin rätt!?

Nu blir det nog en kopp kaffe och lite mys under filten i soffan. Håller tummarna för att lillkillen somnar, kan mycket väl bli så att jag också blundar några minuter då ;-)
Njut av er tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback