Kladdigt

Hej på er! Här har vi intagit lunch precis, pannkakor. Passar på när inte pappa ska äta, han är inte så förtjust i det =)
Förmiddagen har spenderats ute i skuggan, Melle gungade och Mille försökte att sova. Den lilla stackaren tycker det är så varmt. Blir ett svalt bad för honom sen.
Men nu sover han och jag hoppas min store prins gör samma sak?! Tror att jag gör samma sak. Har blivit på tok för lite sömn dom senaste dagarna. Igår blev det sängen strax efter midnatt och natten innan det någon gång vid 02.30. Blir lätt så när man har ölsugna grannar ;-)

Blir att dra på ACn nu och lägga sig i sovrummet. Här inne i huset är det nästan 32 grader. Puh, känner mig jämt klibbig och illaluktande. Så det blir att duscha några gånger om dagen för att hålla sig fräsch =)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback