Mycket shopping blev det

Är riktigt nöjd med mina köp den här resan. Ett av mina stora måsten var att besöka Lisbeth Dahl butiken. En underbar inredningsbutik där jag kunde köppt allt. Men jag fick lägga band på mig själv. Kom bara hem med några saker. Nästa gång blir det mer ;-)
I klädväg var det kjolar jag var på jakt efter och några hittade jag. Dom var på rean med =D Ett par jeans och lite toppar kom även med hem. Men sen kan man ju inte åka till Köpenhamn och inte komma hem med ett par skor. Så jag köpte två par =) Mycket sköna!!
Barnen fick sig lite kläder med. Tycker Zara har bra utbud och det var där som vi gick lösa. Matchande t-shirtar till killarna. Står det prince på dom måste dom köpas. Dom är ju våra små prinsar.

Här kommer lite av det vi shoppade.

 
Det här plus två ramar och en hårklämma fick jag med mig från Lisbeth Dahl. Örhängena på smyckesstället är även därifrån men en bättre bild kommer när jag inviger dom.

 
 
Kläder till mig och grabbarna.

 
Skooor ;-)

Förutom det så har vi självklart ätit och druckit gott. Så nu är magen god och rund igen ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback