Skärp mig!

Rymmde iväg på morgonen och fixade mina naglar. Skönt att komma iväg en liten stund och bara få lite egentid. För mig är det lyx! Var en underbar morgon med skön luft och härliga nyheter =D
När jag var klar blev det en check på rean. Skönt att gå runt och spana utan en vagn. Det blir lite smidigare och lättare när man bara har sig själv att ha koll på ;-)
Kom hem med en ny tunnika och två skärp. Tunnikan har jag i ljusrosa och jag älskar den. Så när den fanns i nougat för 30 kr fick den följa med hem. Skärpen fick jag för 0 kr/st, inte illa!


50 kr fattigare ;-)

Just nu pågår blöjbyten härhemma. Vi ska ner till stan igen och klippa oss. Både jag och älsklingen är i stort behov av det. Resultat av det och naglar kommer senare ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback