The wedding!

Hejsan hoppsan!

Nu sitter vi i soffan och inväntar fotbollen. Vi har två sovande barn härhemma, inte vanligt att dom sover samtidigt.
Har inte blivit mycket bloggande idag. Är första gången för dagen som jag sitter vid datorn nu. Vi har spenderat dagen i solen. På förmiddagen var vi i Söderköping och åt glass. Tog även en tur med tåget, vilket var en hit för Melle =D När vi kom hem blev det poolen och lat i solen.

Var som ni vet bröllop igår. Såg ut som om den fina dagen kunde utebli men lagom till vigseln sprack det upp.
Romantiskt och fint var det. Roligt med en vigsel ute i "det fria". Dom bröllop jag varit på har enbart varit i kyrkan.
Var en trevlig dag och vi önskar brudparet all lycka i livet!


De lyckliga tu!

  
En väldigt dlig bild på hur jag såg ut igår men mina prinsar var så fina =)

Nu blir det att byta blöja på Mille och sen lite mat för hans del.
Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback