6 år idag!


Fina ord och fin inspiritation!

Idag firar jag och Christian 6 år som förlovade. Herregud vart tar åren vägen!? Tycker det inte alls var länge sedan. Har varit 6 magiska år som "ringmärkt". Och i slutet på sommaren är det 2 år sedan vi gifte oss och 7 år sedan vi blev tillsammans.
Dom här åren har gett mig så mycket kärlek. Och den kärleken har gett oss två härliga och helt fantastiska grabbar, Melvin & Milton.

Under dessa år har vi hunnit med så mycket. Det var varit otroligt mycket skratt men även några tårar.
Så ska jag sumera allt med ett ord är det nog LYCKLIG!
Älskar dig här & nu och för all framtid Christian ♥

Idag är det även Sveriges nationaldag! Hipp hipp hurra!
Den kommer vi fira genom att fortsätta bygga på altan. Förhoppningsvis så kommer den nästan vara klar. Om jag håller alla tummar och tår kanske den tillochmed blir klar ;-) Tänk så mysigt att kunna sitta ute ikväll...

Dags att ge sig ut. Verkar som om solen ska skina från en lika blå himmel idag. Blir att smörja in sig så man inte bränner upp sig =)
Ha en riktigt FAB dag!


Kommentarer
annica säger:

grattis :D

2010-06-06 | 16:19:20
Bloggadress: http://tokan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback