Bad, dusch & sen sängen!

God kväll! Gör ni som vi kanske, ser på VM?! Inte den mest underhållande matchen men Brasilen måste man se.

Har hunnit med att bada Milton, som för första gången såg ut att njuta. Tidigare bad har han varit lite gnällig men idag ville han nästan inte gå upp. Han låg och hade det skönt i det varma vattnet. Tror det var det som gjorde det till en hit idag, lite varmare vatten. Några 37 grader höll det inte, närmare 40.
Efter badet låg han i min famn, invirad i sin filt. Ett stund tittade han länge på mig innan han slöt sin två blå och somnade. Och nu ligger han inne i sin säng och sussar gott. Så jag ska passa på att ta en dusch och sedan krypa ner under täcket. Blir Sofies mode och sedan ska jag nog tacka för mig.

Tack för mig och på återseende imorgon =)
SoV gOtT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback