Badpojke 2010!

Vi har njutit ännu en dag i solen. Går det att göra något annat!? Hoppas att ni gjort samma sak!?

Jag och Melle har badat massor i poolen. På eftermiddagen satt vi i och lekte i över 1 timme. Vi skvätte vatten, lekte med bilarna, pussades =D och skrattade massor. Melvin är verkligen den mest underbara unge jag stött på. Att jag älskar min prins räcker inte till, jag gör det gånger 1000!!


Lite mjukstart =)


Sötnos.


Ser ut som vi sitter ute i sanden men poolen står på kanten av altandäcket =)


Så här ska vi spendera varje varm dag den här veckan!


2 glada badare som kunde suttit i poolen hela dagen. Men vi gick upp för att fika tillslut. Tårta och kaffe lockade mer ;-)

Melle somnade rekordtidigt idag, redan vid 18.30. Värmen tar hårt på oss alla men framförallt på dom små.

Nu ska jag ta mig lite och dricka och sedan sätta mig i soffan. Men innan dess ska jag bära in Milton till sin säng.
Ciao ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback