Det blir inte alltid som man tänkt sig..

Hej på er! Inte lika vackert väder idag som vi haft dom senaste dagarna. Lite ledsamt eftersom man vänjer sig. Men efter regn kommer solsken... ;-) Är väl så man brukar säga!?

Tyvärr kom det inget mer inlägg igår, somnade så gott i sängen. Gick in och la mig i sängen för att ge Mille mat efter mat och bad. Låg där till en början med gosigaste killen. Vi tittade massor på varandra och några gånger gjorde han små jollrande ljud. Då fick han sin mammas hjärta att smälta =)
Efter att ha matat honom tittade jag lite på fotbollen. Vaknade sedan av att älsklingen kom in och la sig, opps hade visst somnat =p

Vi hade i allafall en urmysig dag igår hemma hos Sofie. På förmiddagen fikade vi med bullar och rabarberkaka. Sen hämta Alfons på dagis. Kom tillbaka och då blev det lek. Alfons hoppade i poolen och skvättade sen vatten över hela tomten =D Melle och Agnes stod brevid och blev bara blötare och blötare. Men Melle älskade det!
Barnen intog lite lunch ute, är det inte därför man älskar sommaren!? Att kunna göra allt ute.. Sen mer lek för barnen innan det var dags att ta en mycket trött kille och åka.
Tyvärr blir Melle väldigt fummlig när han är trött. Så självklart störtade han med pannan in i en dörrkant och fick en fin bula. Lite tårar och kel gjorde att han snart lugnade ner sig och vi for hem till mormor och morfar.
Där fick vi lite fika och hämtade tvätt. Melle passade på att sova 1 timme med. Var allt han sov igår och jag lovar att hade vi varit kvar hos Sofie så hade han inte sovit något =)
Men vi hade en mycket härlig torsdag! Tack alla underbara för att ni finns!

Nu ska jag ta mig en smoothie och invänta att min kära kommer hem! Innan dess blir det en massa lek =D


Kommentarer
sofie säger:

tack själva för att ni ville komma hit igår. var mysigt. skönt att solen ville lysa med =)

hitta en sida med lite fräscha klockor såhär till sommaren! måste visa.. du kanske redan sett dessa?

http://www.triwa.com

kramis

2010-06-18 | 10:44:13
Lisa säger:

Vi har tur ibland med vädret darling =)

Ja jag känner till det. Fick en röd klocka därifrån av Christian i början på året. Men jag vill ha en ny från den senaste kollektionen. Får ta och blinka lite extra med ögonen ikväll ;-)

Ha en underbar helg, det är du värd. Och hälsa dom andra! Ses på måndag!

2010-06-18 | 13:51:10
Bloggadress: http://lafamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback