El classico!

Äntligen är vi hemma efter en heltrevlig dag. Började med att Sofie och Agnes var här och slutade med mys hemma hos mina föräldrar.
Därimellan har jag hunnit med att fixa mina naglar. I brist på fantasi eller om man vill se det - säkert kort blev det franskt idag. Men till sommaren är det rätt skönt. Det funkar till allt och är faktiskt riktigt snyggt! Piffade idag till det med små blommor på två naglar =)


Var på inrådan får min söta Sofie som lotten föll på fransk manikyr =D


Söta sommarblommor!

Nu vill båda barnen ha mat samtidigt och jag är själv. Ja en klon av sig själv skulle ibland vara bra att ha!


Kommentarer
Tulin säger:

var fixar du dina naglar??? de är skitfina :)

jag tänkte få såna fina naglar under semestern :)

2010-06-09 | 22:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback