Gammelrosa rosor!


Underbart med färska blommor hemma!

Vilken mysig dag vi hade i Norrköping, jag och mamma. Blev en fika och lite shopping ;-)
Fick med mig min ljuslykta hem, nu är lyktsamlingen på bordet komplett igen. En present fick även följa med hem. Passade även på att fynda blommor till altanen, 4 pelargoner för 100 kr. Ljusrosa fick följa med hem men något att plantera dom i blir att köpa imorgon. Behöver en större kruka och det har jag inte.
När jag stod i kön och väntade på att få betala kunde jag inte motstå att köpa en bukett med rosor. Kunde inte heller motstå att köpa den fina kannan att ha dom i heller =) Passade perfekt med rosorna, samma romantiska rosa!


Den fina kannan var ett måste till rosorna!

Så nu har jag gjort om på min lilla byrå i vardagsrummet. Orkidearrangemanget fick flytta på sig och står nu på tvbänken. Efter idag ska jag försöka att köpa färska blommor till varje helg. Blir så mycket fräschare att ha det hemma.

KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback