I friska luften

På eftermiddagen har det lekts massor i solen på altanen. Alla utom Mille har passat på att vara ute och njuta. Älsklingen sågade och fixade på tomten, medan jag och Melle lekte med bilar =) Så härligt vi har haft det!
Märks tydligt att Melle älskar att kunna gå in och ut hur han vill. Mest har han valt att vara ute. Han har sprungit framochtillbaka på däcket, ropat högt till grannen som klippte gräset och lekt med bilar & båtar. Gör mig så glad att se honom hålla på.


Melle är lite för modig som klättrar upp på båten och leker.


Spanar på pappa som jobbar.


Och så kan man bli lite mer vågad och ställa sig upp =)


Min sötnos som njuter av att kunna leka ute när han själv vill.


Under tiden som vi var ute så passade jag på att fixa lite. Några lyktor på bordet, bla mina oljelampor jag fyndade under våren. Men även en ny stor vit som jag hittade billigt idag =D Har även planterat pelargoner och ställt i ett av hörnen på däcket. Mer blommor kommer att inhandlas efter nästa helg då taket kommer vara uppe.


Vacker vy =)


Nya bordet och stolarna.


Mysigt med levande ljus på sena sommarkvällar.


Härligt rosa.

Här hemma har barn badats, mat avnjutits och nu håller Melle på att somna. Han är nog trött efter en dag full av lek och ingen sömn på eftermiddagen.

KRAM!


Kommentarer
Angelica säger:

Ser ju finfint ut!! =)

2010-06-13 | 21:09:12
Bloggadress: http://angelicascupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback