Idag är jag glad!

Hallå lördag! Vilken lördag det är idag, en speciell sådan. Finns mycket som ger mig ett stort leende på läpparna =)

* Tomten blev tilljämnad igår. Nu är det bara att beställa jord och sedan rulla ut gräs =D

* Jag har världens gulligaste grabbar hemma

* Jag är gift med världens bästa man, Christian ♥

* Bröllop! Kärleken övervinner allt. Daniel - en man av folket får sin prinsessa.
Även om det varit tröttsamt att höra om detta bröllop så är det något speciellt. Kommer själv ihåg hur pirrigt det var när dagen D var där. Så idag glädjs jag med Viktoria och Daniel.

* Får mysa hemma hos mina föräldrar medans älsklingen jobbar =D


Mina små älsklingar ♥


Fredagsmys...

Nu bär det av en sväng till Unnerstad gård. Måste kolla lite på rean, snart stänger dom för sommaren. Måste checka läget inför kommande födelsedagen ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback