Jag smet iväg en stund...

När vi kom hem från öppna förskolan somnade båda barnen. Melle var riktigt trött i bilen på vägen hem men jag höll honom vaken. Eftersom han inte sovit något på förmiddagen så ville jag att han skulle sova när vi kom hem. Och risken finns om han somnar i bilen att han inte kan somna om när vi kommer hem. Och en kille som blir trött vid 16 får tyvärr inte sova då. Om han gör det somnar han alltför sent på kvällen.

Älsklingen slutade tidigt idag med. Skönt då han ska iväg och äta med jobbet ikväll. Så när han kom hem passade jag på att åka ner själv till stan. Skulle titta om klänningen möjligtvis fanns kvar i gult eller leopard på H&M. Och tur som jag hade hade hittade jag en i min storlek =)
Fyndade även en ny bikini. 80 kr för två delar tycker jag är helt ok. Fick även med mig ett linne som är skönt att ha varma sommardagar.

  
Fina plagg till sommaren.

Nu är det dags att ge Milton lite mat. Efter det börjar det bli dags att förbereda lite mat till mig och Melle. Pappa får lyxa till det med pepparbiff ikväll. Gud så gott!


Kommentarer
sofie säger:

fina saker du köpt gumman! va kul att ses idag. hoppas verkligen vi ses något mer denna vecka. puss

2010-06-14 | 20:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback