Midsommarafton!



Godmorgon! Solen skiner från en blå himmel, JIPPIE! Hör inte till vanligheten på midsommar. Ser  även ut som om det kommer hålla i sig i yttligare ett par dagar. Och inte nog med det, det ska bli ännu varmare!! Puh säger jag om det.
Köpte en pool till Melle i onsdag och idag blir det invigning av den. Funderar på att själv ta ett dopp i den ;-) Tror att lillkillen kommer att uppskatta att ha något att svalka sig i. Våra grabbar är ganska kända för att vara små kaminer =)
Kommer även lite gäster under dagen. Mina föräldrar och syster, Christains pappa och Mahnaz & hennes dotter Samin. Till kvällen dyker nog Christians yngsta syster och pojkvän Jocke upp. Kommer bli en trevlig midsommar.

Ska snart få i mig lite frukost och sen börjar förberedelser inför dagen. Måste ge mig iväg och köpa lite gubbar =D
Idag firar vi även lite extra. För det är just på midsommarafton som vi för 2 år sedan fick reda på att Melvin låg i magen. Början på ett mirakel och den bästa tiden i mitt liv - att vara mamma ♥

Önskar er en trevlig midsommarafton! Njut av god mat, trevlig sällskap och underbart väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback