Midsommardagen - dagen efter den underbara dagen!

God förmiddag! Hoppas ni lever och inte har allför ont i huvudet!? Här hemma har vi det fab. Christian håller på med verandan och jag har städat bort det sista av gårdagens fest!
Vilken dag vi hade, en av dom bästa i mitt liv. Mina nära samlade för en mysig midsommarafton. Och den blev perfekt med vädret också. Kunde inte velat firat den på något annat sätt. Tack alla för att ni ville komma och fira med oss!! Och tack för dom fina presenterna. Värmde mitt hjärta!
Vi åt en hel del ;-), lekte, skrattade och hade det riktigt trevligt. Melle kunde nog ha somnat flera gånger under dagen men valde att vara vaken. Var en tapper kille som höll ut till 20 ungefär. Men inte ens när han låg i sängen kunde ögonen sluta att lysa BUS!!! =D Han ver mer än nöjd med dagen.

Här kommer lite härliga bilder från gårdagen!

Firandet!


Finaste midsommarkillen.


Hela gänget samlat för mat på kvällen =)

  
Alla glada samlade runt fikat på eftermiddagen.

  
Melle premiärbadade igår i sin pool. Var en hit!

  
Härlig dag för oss alla!

  
Mina prinsar som var så duktiga igår ♥

  
Happy!


Melle med fasters midsommarkrans i håret =D

Presenterna!

Av mina föräldrar:


En fin midsommar flicka!

Av svärfar Claes och hans fru Mahnaz:


Ett stort hjärta som jag sett på Unnerstad gård. Skulle haft det ovanför sängen men det passade bättre ovanför matsalsbordet.

Av Chistians syster Camilla och hennes Jocke:


Underbart fina blommor =)

Tack än en gång för alla som kom igår. Ni som inte var här var saknade!
Ha en fortsatt skön midsommardag. Se till att ta igen er och samla ny kraft. Och alla ni som gick på semster i torsdag, Grattis ;-)


Kommentarer
Jocke säger:

Hoppas ni hade en mysig midsommarafton. Men du, har Pille odlat mustach eller är det bara skugga ;)

2010-06-26 | 20:42:36
Lisa säger:

Ha ha, nej ingen musche men det är väl lite orakat för tillfället =)

Vi hade en supertrevlig midsommar. Hur hade ni det?

Kramar!

2010-06-26 | 21:01:23
Bloggadress: http://lafamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback