Min nya vän!


Mina favoritsmak är krusbär/päron. Vilken är din?

Ni har väl inte missat att Loka har kommit med 12-pack 33 cl flaskor?!
Så smidiga att ha hemma i kylen. Jag dricker så mycket vatten för att hålla huvudvärken borta och för att det är bra när man ammar. Vanligt vatten från kran är också gott men dagar som idag är kolsyrat vatten den bästa törstsläckaren.
Ett litet tips så här i sommarhettan ;-)


Barnen sover här hemma, så stan får bli imorgon. Jag har istället passat på att sitta på baksidan i solen. Men nu fick jag gå in för det började att bli hett. Och sen vill jag inte bränna upp mig. Blir att ta och gå ut en sväng sen när mina underbara vaknar =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback