Mysiga stunder


Min älskade lilla prick!

Ren njutning, så är det verkligen att amma. För mig har det aldrig varit någon tvekan till att göra det. Den närheten går inte att slå. Men sen säger jag inte att det är fel att inte amma. Det är ett val som varje mamma själv gör. Och jag är helt övertygad om att man kan känna närhet tiill sitt barn även om man inte ammar!
Tänk att det är sista gången jag gör det här. Eftersom Mille verkar vara likadan som Melle, så kommer jag inte amma honom mer än max 9 månader. Och då helammade jag bara tills Melle var 4 månader. Sen blev det småpotioner med mat och amning.


Just nu är jag den lyckligaste som går i ett par skor!

Mitt råd till alla blivande mammor är att amma. Testa och se vilken WOWkänsla det är!

Tackar för mig nu. Ska bädda in nya lakan och sedan blir det att krypa ner och mysa med man och Mille. hade Melle varit vaken så hade även han varit med =) Min underbara familj, vad jag älskar er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback