Rut mfl

För ca 2 år sedan förälskade jag mig i detta klädmärke. Började med att jag köpte en skön sommarklänning på en outlet. Den är sen dess välanvänd på sommrarna =)
Förra sommaren när vi var i Göteborg hittade jag en butik som hade massor med kläder från detta märke. Kom då hem med en hel del sommarkläder.
Idag gick jag in i en butik som jag inte besökt på hur många år somhelst. Inte min klädstil men där i butiken hängde det lite kläder från Rut mfl. Gissa om jag blev glad =D
När jag såg klänningen kunde jag inte bara gå därifrån. Och priset var bara en bonus ;-) Är det som är så bra med deras kläder, dom är riktigt billiga.


Romantiskt söt med små fickor fram. Perfekt till varma sommardagar!

Nu ska jag göra Milton klar för kvällen. Ny blöja och sedan lite mat innan han får lägga sig i sängen. Han somnar aldrig direkt, så lite spring till sovrummet kommer det bli =)

Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback