Sommarens söta bär

 
Jordgubbstårta hör sommaren till.

Slog på stort igår och köpte östgöta jordgubbar till firandet. Riktigt goda söta gubbar, tackar vi för när dom kostade 105 kr/litern =)
Blev några över så efter vi gått en skön promenad på eftermiddagen slängde vi ihop en tårta och fikade på altanen. Gud vad jag älskar min altan...och fika ;-)


Måste bara berätta om gårdagens skönaste kommentar. Den kom från Jocke, Camillas pojkvän. Efter att ha sett vad Christian köpt till mig så säger han;

Jag önskar jag var din fru
=D

Ska snart krypa ner i sängen. Tycker det är så skönt och ligga och titta på tv i sängen innan jag somnar. Är lite avslappning tycker jag. Sen är det nästan den enda tiden på dagen då det bara är jag och Christian. På dagarna är det barn och en massa andra sysslor hela tiden. Nu sover barnen och då har vi vår tid tillsammans!

God kväll & god natt i förväg ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback