Upp & hoppa

Godmorgon. Här är vi i full gång och har så varit ett tag. Melle leker i sitt rum och kommer ibland ut med en leksak och ropar Titta! Han är bäst på att ge mig ett leende på läpparna =D Milton gör det han brukar göra vid den här tiden på morgonen, sover ;-)

Vi kickade igång morgonen med att byta lakan i sängen. När jag bytt blöja på Mille så passade han på att kissa ner underlakan och mitt täcke. Så något morgonmys med mina grabbar blev det inte. Utan riva upp lakan och sätta på en tvättmaskin. Så är det med små busiga barn ;-)

Nu står det frukost på mitt schema. Sen lite plock bland leksaker och annat. I eftermiddag kommer sköna Ramona hem hit på fika, mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback