Yesterday!


Toksöta Melle igår!

Blev en liten fika igår när vi var i Norrköping. Kan ju inte leva utan kaffe ;-)
Altid lika mysigt att sitta i lugn och ro med en kopp kaffe och mysigt sällskap. Igår var det självklart mina två ögonstenar och mamma. Melle och mormor har en speciell relation. Dom förstår varandra på ett helt annat plan. Tror det är därför som Melle tycker så mycket om sin mormor!


Underbara mamma och mormor!!


Melle passade på att flörta lite med "fotografen"

Det är sådana här dagar jag kommer sakna när jag går tillbaka och jobbar. Spontana små utflykter på veckodagarna med familj & vänner. Även om det är 1 år kvar, så vet jag redan nu att tiden kommer gå fort. Så jag passar på att njuta av tiden som är kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback