Älskade helg är här!

God morgon!

Här pågår morgonmys, precis ätit frukost och nu njuter vi av en kopp kaffe. Till det lyssnar vi på Poolmix 80s på ipoddockan. Så Melle dansar runt och är helt lyrisk =)

Idag jobbar pappa hos J. Så jag och Melle ska ta en sväng på stan ihop med mormor & morfar. Har ett par byxor som jag ska byta. Provade dom inte i veckan när jag köpte dom, dumt. Och storleken passar mig inte, inte på långa vägar. Sen blir det nog en skön eftermiddagspromenad runt ån innan vi hämtar pappa och åker occh handlar lite. Funderar på att ta med lite bröd och mata ankorna med!? Kan ju hoppas på att vi stöter på några. Tror Melle skulle gilla det.

Dags att kicka igång den här underbara lördagen. Lite att styra med innan vi åker.
Önskar er en helt FAB lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback