Ben & Jerrys

Sitter och äter lite dessert i soffan. Världens godaste glass, cookie dough från B&Js. Finns inget som slår den! Det jobbiga är bara att man lätt skulle kunna äta upp hela förpackningen. Men så mycket psyke ska jag ha att jag inte gör det ;-)
Blev att äta lunch själv idag. Melle har sovit i snart två timmar, så när han vaknar lär han vara riktigt hungrig. Men än så njuter jag av ett rent hem och Hem till gården på tv. Tittade jämt på det tidigare, när tid fanns självklart. Men sen uppehållet har jag knappt sett ett avsnitt. Inte så svårt dock att komma in i handlingen =D


Mums...

Nu ska jag återgå till mitt slappande. Tar vara på tillfällena som ges, snart har jag två små prinsar att se efter =D Men jag längtar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback