Call me oldfashion

Just nu är det inne med gamla smycken. Bara att ta en titt i butikerna så ser man kopior på Camelsmyckena, blanka guldkedjor och för att inte tala om alla pärlsmycken. För ett par år sedan var det bara gamla damer som hade det. Är helt säker på att vi snart kommer se Bismarcklänkar överallt =)


Tycker detta halsband är helt underbart.

I veckan var jag hemma hos mina föräldrar och gick igenom mammas smyckesskrin. I jakt på gamla godingar som sparats med åren. Det här guldhalsbandet och en Camelbrosch fick följa med hem.
Halsbandet kommer bli välanvändt, snyggt i sommar med en bränna. Broschen ska jag försöka att göra ett halsband av. Ska bara hitta den rätta kedjan först =)
Tack lilla mamma för smyckena. Dom kommer att komma väl till användning!

Dags för att ta en dusch innan Melle ska sova. Hoppas på en lika skön natt som i onsdags. Då fick vi sova hela natten utan att han vaknade. Så både jag och älsklingen somnade vid 22 och jag vaknade kl 5.30 när klockan ringde. Melle vaknade lite innan 6 och det var jag glad för. Hann jag ju med att pussa och mysa lite med honom innan jag åkte till Ullared.
Vi får se hur det går men någon välling kräver han inte längre. Det är skönt men kommer nog dröja innan varje natt blir helt fri från uppvaknade!? Men det gör mig ingenting.

Ciao ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback