Open your mind

Tycker vi alla skulle bli lite mer öppna för nya saker. Att inte gå på gamla vanor eller lyssna på vad alla andra säger. Att ransaka oss själva ibland.
Har bestämt mig för att inte vara för "insnöad" på saker. Testa nya saker och ge alla en chans. Det är ALLA värda. Vill själv inte bli dömd vid första anblicken. Utan ge mig ett par minuter, så kanske bilden ändras. Och det är så jag vill vara mot andra!
Har den senaste tiden börjat att leva efter det här. Och jag har kommit underfund med att det faktiskt funkar! Många som jag trott varit på ett sätt , har visat sig vara fel. Detta både på gott och ont! För det kan ju även vara mot det andra hållet. Att dom jag trott varit på ett sätt, har sedan visat en mörk nästan lite hemsk sida.

Det visar på att ALLA kan ha fel, och det gäller även mig. Men jag är glad att jag kan få en ny uppfattning om personer och situationer. Att jag får se att JAG har haft fel. Och det är en känsla som jag gillar. Känner att jag växer och blir klokare!

Föreslår att NI gör samma sak. Det är en befrielse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback