Rosa

Hej soliga måndag! Vilken energi jag känner när man vaaknar till sådana här soliga dagar! Känner mig även utvilad men det beror ju på dom bra nätterna vi fått =D
Ska snart hoppa in i bilen och åka till Myran. Där ska vi möta upp Sofie och hennes två änglar. Gud vad jag har saknat dom alla tre. Ska bli härligt att träffa dom igen. Tror Melle saknat dom lika mycket som jag =)


Nu är vi alla "tre" laddade för lek och bus ;-)

Packar med lite lunch till lillkillen så äter vi där innan vi far hem igen. Pappa har ny (tillfällig) arbetsplats idag, så vi får se när han kommer hem. Lite tidigare än vanligt hoppas vi på ;-)

HAPPY MÅNDAG!


Kommentarer
Leia ♥ säger:

Håller med att man blir på så bra humör när det är soligt. :)

2010-03-15 | 12:03:59
Bloggadress: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback