Smider planer!

Sitter här hemma och tittar på hockeyn. Melle somnade mätt och belåten nyss, hoppas han sover hela natten idag igen. Var skönt att vakna kl 6 och fått sova hela natten =) Vårat kämpande har gett resultat!
Kollar runt lite på nätet efter olika altenativ men det här är inte lätta saker. Vad det gäller säger jag inte, är en hemlis än så länge ;-) Men måste ha check på allt snart, det börjar att närma sig.
Satt på förmiddagen innan Sofie kom och försökte hitta något bra. Men det gick inget vidare, behöver nog lite hjälp...eller tips kanske är rätt sagt. Vet en person som skulle kunnat hjälpa men tyvärr hade jag inte numret kvar. Försvann nog när jag bytte telefon, attans!
Blir att försegla allt nästa vecka. Men lite hjälp får jag nog till det!? Men det ska man inte vara rädd för att göra =) Tror att det kommer bli riktigt bra! Men det som ska bli roligast är att se hur dömmande vissa personer kommer att vara. Kanske inte rakt ut men man kommer kunna "läsa mellan raderna" som man brukar säga.

Nu ska jag återgå till hockeyn. Myset fortsätter även om en STOR del av familjen saknas, lille Melle =)
Önskar er en skön kväll!


Kommentarer
Angelica säger:

Skapligt nyfniken man blev nu då ;)

säg säg säg! haha

Hoppas er fredag är härlig! Nu står det iaf 3-2 till Linkan. Kan ju alltid hoppas det håller i sig ett tag till!!

kramen

2010-03-26 | 21:02:16
Bloggadress: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback