Tumlare 3!

I måndags fick Melvin ett diplom. Var sista gången på babysimmet och då får man ett diplom & klistermärke. Och nu när kusren var klar blev Melle en Tumlare 3 =D Är mycket stolt över vad min lille prins har lärt sig. Men det har varit härligast att se hur kul att han tycker det har varit. Har sparat alla minnen i mitt hjärta. Där kommer jag att vårda dom ömt!
Hade gärna fortsatt nästa kurs men jag vågar inte eftersom den slutar precis när Milton ska komma. Vet inte i hur bra form man kommer att vara!? Men vi har förtur till höstens kurser och Melle är redan anmäld. Och kommer han in så har Milton syskonförtur, precis som på dagis. Längtar redan nu till hösten, konstigt eller hur?! ;-)


Diplomet kommer att fyllas med flera klistermärken med tiden.

Till helgen ska jag bege mig till IKEA och köpa en fin ram och sätta in diplomet i. Blir nog på söndag, älsklingen har J då. Blir en liten lagom utflykt under tiden som pappa jobbar =) Vet att vi inte kommer vara ensamma men i helgen ska vi sätta upp lite tavlor och andra saker på väggarna i Melles rum.

Snart somnar Melle och jag ska passa på att tömma diskmaskinen. Är Melle vaken ska han gärna hjälpa till, tyvärr är hans hjälp inte den bästa. Är lite rädd även att han ska göra sig illa.
Sen blir det en dusch och lite förmiddagsslapp. Efter lunch måste vi ta oss ner till stan en sväng. Fick tips av min Sofie att naturapoteket hade bra järntabletter som inte gjorde magen så konstig. Jag har blivit så uppblåst att dom jag köpte på apoteket i måndags. Känner mig som en ballong emellanåt =)

Äntligen fredag, njut av den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback