Turkost som havet...

Äntligen var det dags att fixa naglarna idag. Längtar lika mycket varje gång =) Är lite som att gå till frisören, i 2 timmar sitter man bara och njuter av att bli lite ompysslad. Och sen att bara sitta och prata bort några timmar är aldrig fel. Me like skvaller ;-)
Idag fick det bli riktigt härligt glassiga naglar. Var nära att ta rosa den här gången också men eftersom jag hade det sist så fick det bli turkost med glitter. Och jag måste nog erkänna att jag äslkar mina naglar. SÅ snygga dom blev, nästan lite sommriga!

 
Fransk med färgade tippar passar perfekt nu när våren är här!

Ska snart förflytta mig från soffan till sängen. Blev otroligt trött efter maten, kan bero på att jag blev mätt men även för vi haft en busig son som testat allt under kvällen. Ett nej är något som man skrattar högt åt just nu. Och sen fortsätter man bara att busa på, skitunge =)

P&K!


Kommentarer
annica säger:

supernajs!! :D

2010-03-25 | 21:57:43
Bloggadress: http://tokan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback