♥♥♥


Nu ska Melvin gå själv och hålla i vagnen när vi är ute. Han ställer sig så fint och håller i vagnen =D

Om jag tycker att Milton växt och blivit större, så är det inget mot hans storebror. Melle har tagit stora steg i sin utveckling på 11 dagar. Precis som han förstått att han inte är minst i familjen längre.
Han skyddar sin bror, visade han prov på igår. När Erica vår BVC sköterska skulle klappa Mille slog Melle bort hennes hand och klappade istället. Söt som socker =)
Han kommer ofta med en napp och ger till Mille när han är ledsen. Och vakar ofta över vaggan.

Allt som vi gör tar han efter. Melvin vet precis hur man gör när man torkar bordet, dammsuger eller moppar golv. Och i morse visade han prov på hur man gör när man hyvlar ost =)
Helt otroligt vad tiden springer fram. Han är medveten om allt! Och hela tiden lär han sig nya små saker. Älskade Melvin, om du bara visste hur stolt jag är över dig!


Busandes på BVC igår =)


Att "nicka" djuren var riktigt roligt!

Just nu är pappa och Melle ute på baksidan och pysslar. Jag ska passa på att ta en dusch och sedan  baka en sockerkaka. Har ätit så många goda hemma hos mamma och Sofie dom senaste dagarna att jag nog blivit lite beroende ;-) Får nämligen lunchbesök av farfar idag och då kan det vara gott att ha något till kaffet efter maten.

Nej nu en dusch, sedan hänga tvätten och sen blir det sockerkaksbak ;-)
Puss puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback