Första natten hemma

God förmiddag!

För det första, tack för alla era gulliga kommentarer. Dom gör oss alla här hemma väldigt glada!
Milton mår riktigt bra, äter som sin bror. Som en häst med andra ord =)

Snabbt vad man glömmer hur första tiden hemma är. Att dom sover mycket det minns man men att dom är vakna på kvällen och vill tutta mycket har man (nästan) glömt. Blir några timmar med tuttande till och från på kvällen. Tror inte vi somnade helt förän 00.30 inatt. Men därimellan sov vi kanske 2*30 min.
Det som var mest chockande var att Melle sov som en stock hela natten, även om lillebror blev lite ledsen ibland. Han är helt plötsligt SÅ mycket större än vad han var i fredags morse då vi lämnade av honom hos mormor & morfar. Men en sak är säker och det är att vi är stolta över honom. Än så länge har han bara varit snäll mot sin bror. Vill klappa och titta massor på honom. Får våra hjärtan att klappa lite extra =)

Snart ska jag ta mig en dusch. Fick inte bara med mig ett barn hem från sjukhuset utan även en mindre förkylning. Näsan rinner och halsen bränner. Blir mycket te och slapp här hemma idag.
Hoppas bara att den varma duschen gör gott för ryggen och svanken som äntligen börjar att återhämta sig.

Återkommer senare!
Pussar från hela Fam Rudqvist!


Kommentarer
Angelica säger:

Krya på dig gumman! Och pussa på trollungarna ni har där hemma nu. kramar

2010-05-09 | 11:54:02
Bloggadress: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback