Fun in the sun!

Gud vilken dag vi har haft, och fortfarande har =) Synd bara att man inte har en altan att gå ut på ;-)
Vi har spenderat den här dagen ute i solen. Tror inte att någon av oss ville gå in. Men allt roligt har ett slut men morgondagen ser ut att bjuda på samma sköna väder. Så jag håller tummarna för det!


Efter lite rutchkana blev det att leka i sanden.


Sötnosen!

Först var vi på sjukhuset och kollade hörseln på Mille. Han fick godkänt, hör bra på båda öronen. Skönt att höra med tanke på att han har en bror som för en del liv ;-)
Efter det ner till stan för att göra några ärenden. Blev även en lunch, dock inte ute i solen. Hade jag mer än gärna valt men dom hade ingen uteservering =(
När vi kom hem blev det att gå till lekparken med fika och leka loss. Melle har nog gungat över 1 timme sammanlagt. Han gjorde korta break för att äta och dricka lite. Men sen ville han tillbaka till gungan. Helt underbar är min älskling =D
När han tyckt att gungan gjort sitt blev det att gräva lite i sandlådan. Och han har minsann grävt, tro mig ;-) Han har sprätt sand med spaden som en höna. Det for överallt, på mamma, i håret och på kläderna. Blev att klä av Melle ute =) Sen fick han hoppa in i ett bad på en gång!


Milton sov så gott i vagnen. Han fick ligga under nätet som skyddar från solen men släpper in lite luft. Därför kortet ser lite suddigt ut.

Nu ska jag ge Melle lite mat, får bli plättar. Men det älskar han så några klagomål lär jag nog inte få ;-)
Återkommer senare under kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback