Mysonsdag!

God morgon på er! Här är vi uppe och äter frukost och försöker fixa till oss. Vi ska ännu en gång lämna in vår bil. Nya lister som släppt. Nu hoppas jag att det är sista gången!?

Dagen till ära ska jag inviga min present jag fick av älsklingen igår. En ny mysig kofta från Bondelid. Jag som älskar koftor...som ni redan vet ;-) Föll självklart pladask för den här när jag öppnade paketet. Är en för tidig morsdags present. Så på söndag blir det inget paket men middag ute, hela familjen =D Det ser jag verkligen fram emot!


Den här kommer värma mig gott idag!

Efter vi lämnat in bilen tar vi en promenad hem till mina föräldrar. Där blir det nog en liten fika och om vädret tillåter ska vi sedan ta en promenad innan lunch. Hoppas på lite sol så vi även kan besöka lekparken efter vi ätit. Igår blev det ingen gungning pga det dåliga vädret.

Ciao ciao på ett tag!


Kommentarer
sofie säger:

vilken snäll man du har vännen

2010-05-26 | 09:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback