Om det vore möjligt...!?


Passar bra idag =)

Hej vackra du!

Frukosten är intagen, framför tvn. Aj aj, inte så man ska äta den med småbarn men vad gör det!? Finns andra saker som är värre.
Här leker Melle för fullt men visar även att han kan liiite av handrörelserna till Imse vimse spindel =D Den som vi ofta sjunger här hemma och på öppna förskolan. Själva spindel är en vinkning och sen lite skakning på händerna när regnet faller ner. Jag är lycklig för det lilla, för i mina ögon är det STORA framsteg!

Idag är det besök på Storken igen. Dags att mäta kalaskulan, som säkert växt flera cm igen ;-) Vi får se men det ska skrivas förlossningsbrev, är allt jag vet. Under tiden så får Melvin mysa med mormor =D Det är dom så bra på att göra.
Hoppas även på ett par nya glasögon idag!? Men jag vet mer efter lunch. Ska även hinna med en fika med goa Ramona. Solsken i dubbel bemärkelse =)

Uppdaterar efter lunchen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback