Onsdagsmys!

Vilka härliga dagar jag upplever just nu. Rena fria tankar och ett humör som är på topp. Jag suger i mig varje droppe energi jag kan få. Om det så är från vänner, familj eller solen. Men jag njuter av den sista tiden som mamma till enbart ett barn. Det är lite som om livet tar en ny väg om 7 dagar =D Då kommer vi vara en familj på 4 st. Pirrigt värre ;-)

Började morgonen med frukost hos Sofie. Köpte nybakat bröd och lite grönsaker på vägen dit. Sen dukades bröd, ost, skinka, gurka, tomat, paprika, yoggi och te upp. Agnes och Melle åt lite bröd medans jag och Sofie svullade av allt som fanns på bordet. Blev som två strandade valar efteråt.
Blev att slappa i soffan framför Efter tio. Och efter lite lek så somnade våra små stjärnor i famnen =) Hade inte räknat med att det skulle gå så lätt för Melle. Han vill oftast sova sin förmiddagsnap i sin säng eller kanske vagnen. Men då ska man gå med den =)
Blev även lite fika istället för  lunch. Hade köpt wienerbröd med jordgubbs och vit chokladfyllning. Kan varmt rekomendera dom =)


Rekomenderar varmt dessa mellanmål från Ellas kitchen. Barnen suger själva i sig puren. Skönt för både barn och förälder =)


Dagens gulliga tjejer!

Efter att ha hämtat Alfons på dagis blev det lek ute i solen. Barnen gungade och lekte i sandlådan. Var en underbar eftermiddag ute i vårsolen. Melle fick gunga och han älskar det. Hade nog kunnat gunga hela eftermiddagen =)

 
Melle leker i solen. Så stor han har blivit, kan knappt fatta det.

Tack underbara Sofie för sällskapet. Alltid lika trevligt och framförallt mysigt!

Snart är det dags för nattning av lillkillen. Efter det sortera och hänga upp lite tvätt. Lika bra att ta det idag, så slipper jag imorgon. Då vill jag vara ute i solen och leka och gå promenad med Melle. Ska ju bli sol igen =D


Kommentarer
sofie säger:

tack själv vännen min! dagen vart supermysig. de behövde vi båda tror jag. barnen med. hörs säkert imorgon. nu ska jag lägga huvudet på kudden. kramis

2010-05-05 | 21:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback