Växer så det knakar!


Lillastora Mille =)

Måndag och besök på BVC igen. Premiär för min minsta prins på öppna förskolan, gick fint. Brorsan hade skoj även om han blev lite ledsen ibland. Men det verkade alla barn bli. Vet inte om det var något i allas mat under helgen?! ;-)
Vi hade en mysig start på veckan. Med prat om planer för nästa vecka. Hoppas bara att det blir av, skulle vara både kul och mysigt!

Lille Mliton växer i allafall som han ska. Nästan så jag får en chock varje gång han ligger på vågen. Han är inte något barn som tappar i vikt. Utan fortsätter han så här har han snart växt om storebror ;-)
Även gulheten är mycket bättre. Vår sköterska tyckte att det var helt borta nu. Är som sagt lätt att man blir "blind" när man ser honom hela tiden.
Blev bara att väga honom idag. Tar vikt och längd nästa vecka. Så idag får ni hålla tillgodo med en vikt =)

Vikt 18/5: 3870 g
Vikt idag: 4220 g
+/-: + 350 g

Mycket som händer nu. Inte bara med vikten utan med hur mycket Mille är med. Han är vaken längre perioder och studerar sin omgivning. Den här tiden går snabbt och jag vill njuta varje sekund av den. Jag ÄLSKAR att vara hemma med mina två små änglar. Dom ger mig så mycket glädje ♥

Dags att mysa ner sig i sängen, jag, älsklingen & Mille. Se lite film och bara ha det gott.
God kväll & sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback