Vilket väder!

Hej på er i solskenet!

Hoppas att ni passat på att vara ute, för det är wunderbar! Riktig vår i luften. Nu börjar det lukta vår med, det gillar jag.
Förmiddagen har vi spenderat ute i lekparken. Melle fick gunga massor. Han ville inte göra något annat =) Och efter ca 40 min började han hänga med kroppen i gungan och somnade nästan. Vi valde efter en sovmorgon till kl 7.45 idag och då sköt vi på napen till efter lunch. Och han somnade så fint efter maten i sin säng.
Snart får vi besök av kusin Liah, Carro och Nicke. Blir lite fika och snuss på Milton kan jag tänka mig!? 

Återkommer senasre idag!
Kramar!


Kommentarer
Angelica säger:

När får ickefamilj komma o hälsa på då? ;) Vill inte tränga mig på dock! hihi Men man är allt sugen på att mysa med bebis.

Hoppas allt är bra. Vilket det verkar vara! Kramar

2010-05-11 | 22:44:21
Bloggadress: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback